Allt jag fick nyss

Hej !

Vi har precis fikat.Vi fikade på kladdtårta,grädde,jordgubbar och hallon.Jag kommer lägga ut receptet på kladdkakan senare och lite bilder som jag tog undertiden jag bakade.Jag kommer ochså att skriva i vilken årdning man ska göra det i.När jag öppnade presenterna fick jag: av mormor och morfar fick jag ett täcke,skedar och pengar.Av Carola,Nickas,Wilmer och Sofia fick jag pengar.Av Farfar fick jag pengar.Jag blev jätteglad för det.Jag blev också jätteglad av sakerna jag fick av MikaelaKarlsson http://miikkaaeellaaa.blogg.se  och AliceKhålin http://aalicelouise.blogg.se .Av Mikaela fick jag en kram och en godiskaktus.Tack tack! Av Alice fick jag jättefina Cupcakes och en kram! Tack tack! Det är verkligen kul när kompisar kommer med saker till en ! :D Jag har också fått många grattis komentarer.

Tack tack för allt fint! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0