Presenterna jag fick igår

Hej hej !

Ikväll kommer gäster och firar mig och papppa.Senare ska jag baka en tårta,kladdtårta tror jag att det blir.Idag ska jag nog va med Mikaela.Skulle nog varit med Amanda men hon åkte till sin sommarstuga. Igår fick jag massor presenter av mamma,pappa & adam.Jag fick:

1.Linnen
2.Jeanstajts
3.Spargris (av adam)
4.Tråd/snöre att sätta i tavlan så att man kan hänga den
5.Massor målafärg (stora flaskor
6.Munktröja
7.Pengar (av farmor)
8.Små burkfärger
9.Bok om pinsamma saker
1o. Tröja
11."Klistermärken"
12.Nagellack 3 st

Det var nog vad jag fick av mamma,pappa och adam (farmor)
Vi får se vad jag får ikväll/förmiddag.

Nu ska jag baka tårta.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0