hej

Hej !

Idag har jag ju firat mig och pappa,men efter det så var jag med amy och alice.Vi såg på tv ungefär hela tiden,eller tills jag,alice och Steve skulle spela minigolf.Vi skulle spela i motala.På första banan så fick jag hole in one , vet inte hur det stavas men man fattar ju.Då trodde jag att det skulle gå bra.., men icke hehe .Jag fick massor sjuor på raken men jag kom inte så mycket efter alice och steve hehe. Men jag förlorade iallafall.
Det var skit kul .Efter det så tog vi en glass och gick ner till stranden.Jag och Alice gick ut i vattnet och åt våran glass.När jag kom hem efter det så åt vi.Efter det satte jag mig här och ändrade lite saker.

I morgon ska jag spela 2 matcher,(så jag kommer inte att blogga i morogn tror jag men vi får se om jag orkar på kvällen).Hoppas att vi vinner båda två.Jag ska spela en hemma och en borta. På kvällen kommer jag att spela hemma med mitt egna lag.Kom och titta vettja. Matchen är kl 6.Jag hoppas att vi vinner.

Nu ska jag inte göra något , vet inte vad men något blir det la.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0