Rubrik är tråååååååååååååååk!!

Hej!

Sista inlägget innan skolan börjar eller sista inlägget på sommarlovet 2010 ska man vell säga.
Idag har jag vart med alice,amy och josse på kvällen.Vid 6 åkte josse hem då åkte jag också hem och åt. När jag åkte upp till Alice lite senare såg jag och alice på film,eller Amy med men bara på halva , 2 ägg i högklackat. Imorgon ska jag  gå till Alice ungefär kl 20 i 8 hehe ska hjälpa henne att platta håret.Hoppas att jag får en bra platts med skåpet och i klassrummet.

Jag har nyss duschat och sitter här med en toffs i håret.Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon så jag sitter och funderar på det.Men nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag lägga mig tror jag .Är lite trött. Ska ju gå upp tidigt imorgon, det är ju inte sommarlov längre. Heheh


Tar samma bild som förrut för det tar lång tid att ladda upp en ny , och det har jag ingen lust med.





Kommentarer
Postat av: josse

2010-08-24 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0