Skge-marken och GK!

Hej hopp!

Skänningemarken ägde.Jag gick med alla möjliga.
Amanda,micca,gustaf,kevin,lisa,alice,josse,ebba,albin och några mer.
Jag köpte ett halsband som man fick göra själv och sen en tröja med ett kosrt på mig,micca,amanda och ebba på.
Jag har inga bilder nu men det kanske kommer.

På trosdagen så gick jag med ungefär samma personer.På kvällenså var det as kul,jag hoppde hoppborg med matte,gustaf,martin,olle k,amanda och micca.Vi körde taga.Det ägde.Jag,martin och gustaf hoppade från ett ställe och sen landade vi på massa saker som stod upp, man flög as långt.!'

Idag har jag vart på Ullared!Jag köpte lite allt möjligt,men jag hittade inte "alls" mycket (a'.
Skriver kanske mer om ullared i morgon.Hoppas att det kommer bilder på lite av det jag köpte då.

Nu på kvällen har jag varit med micca.Vi cyklade och sen såg vi på tv.Sen vid 1o skulle hon hem.Då såg jag på tv med mamma och pappa.

Nu ska jag dra för jag ska fortsätta att se på tv med dom där nere!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0