Svar på komentar

Komentar: aa det kan jag du vet när man skriver ett inlägg så skriver du tex din kompis namn och sen markera du namnet och där den där html koden är brevid den finns det ju typ en grej som ser ut som en kedja lr nått XD den trycker du på och skriver bloggen sen skriver du på andra raden där kan du välja om länken ska öpnnas i ett annat fönster lr i samma som din blogg

haha hoppas du fattar för jag är inte så bra på att förklara XD annars får du kommentera igen

juste det finns ett enklare sett o du är inne på någons bogg och ser att dom har nåra länkar kan man även kpiera dom länkarna det funkar med ;) <3 

Svar: Tack Amanda! Då fattar jag. Gör man te.x så här: Amanda ? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda karlsson

aa haha bra att du förstod jag suger på att förklara XD<3

2010-08-22 @ 09:30:53
URL: http://amannndakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0