hihi

Hej !

Nu har man kommit hem från LFC-camp.Skit tråkigt att åka hem.Kommer ju att sakna alla,men mest Alva,Tove och Filippa.Vi har tränat,ätit,Gått till ICA och kört 5-camp.As kul.!

Idag fyller jag 12 år faktiskt. :D (Stor flicka' , hehe .Alice kommer och vi ska hitta på något,Amanda kommer nog också eller så åker vi till hene trorjag.

Jag har gjort några headrar som jag ska byta till tillfälligt,tills jag får bättre bilder till den nya.Bilder får jag senare.
Här kommer dom:





2.



3.



4.


Det går oxå att rösta på den jag har nu.
Rösta rösta rösta !!!!!


 

Kommentarer
Postat av: bella

grattis :)

jag tycker 2 eller fyra :)

2010-08-13 @ 17:58:36
URL: http://blahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0