Bilder

Hej !
Idag har det vart chill.Skolan var kul och vi hade helt ok lektioner.Den bästa lektionen var nog stN.Gjorde inget.

Efter skolan var jag med Celina, vi gick till Betania coh provade dräkter till en haloweenfest som alla i sexan ska ha. Hehe vi tror att vi vet vad vi ska ha på oss. Men vi provade lite olika dräkter, dansade och sen körde vi pingis, oxå as kul. Sen plockade vi i ordning alla saker. Sen gick vi hem för båda skulle äta.
Då när jag kom hem så kom pappa pizza till han och mig, för att mamma var på fest och Adam är hos Dale.As gött och samtidigt tittade vi på mr Bean. Hahh hållde på att garva ihjäl mig.
Men efter det så satte jag mig vid datan och mailade min kompis i Holland.Det är as kul'. Men efter det så gick jag in och gjorde alllt möjligt och sen satte jag mig och skrev.Men nu kommer lite bilder.
Alice och jag ♥
Love agnes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0