Linköping

Hej !
Dagen idag har vart ganska chill. På morgonen följde jag med Alice till Linköping med hennes mamma och pappa.
Först gick Alice och jag o kollade lite på kläder, medans dom gjorde något annat.Sen kom Alices mamma och pappa till IKANO, då åt vi.Efter det gick vi och köpte det vi hade hittat och sen åkte vi hem , typ.
Alice hittade 6 tröjor/linnen och jag hittade en halsduk från HM och 2 st långärmade tröjor från GinaTricot.
Orkar inte ladda upp bilder.
Sen på kvällen kom mina sysslingar och då körde vi monnopol och sen körde vi snöbollskrig.
Dom åt här och åkte hem ungefär kl 11. Men det var kul att dom kom.

Jag är med på Lisas fototävling, och jag ställer upp med den här bilden ,ovan.
Var gärna med och tävla på Lisas blogg.
Regler:
  • Man måste ta bilden själva
  • Man får tävla med vilken bild man vill, men det måste ha temat höst.
  • Ladda upp bilden på era bloggar och skriv att ni är med i Lisas fototävling.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0