Gårn :)

Hej hej !
Snart åker jag till Gårn,jag ska vara där vid 3. Jag ska filma med Alice,Wilmer och Oscar .Hoppas att det blir kul.Jag tror att vi måste bli klara med filmen idag annars kommer den nog inte med i filmfestivalen.
Men jag kommer nog bara filma 1 timme ungefär ,för jag orkar inte mera ,och sen vill jag va med Jossan med  !
Men jag tror att det kommer bli mer än 1 timme.
Jossan och jag har ju varit innan jag ska filma och nu efter ska vi va. Jag var ju med henne igår också.Då bowlade vi med Elin,skit kul.Men vi fick gå från Kvarnen till bowlingen.As långt men det var kul i alla fall,så vi hittar nog på något roligt jag och rumpnissen.Om vi har lika roligt som förra gången så kommer det bli as roligt idag
Jag och Alice :)
/ peace in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0