Helgen♥

Hellu!
I morgon kommer Alva och Filippa hit.Vi kommer nog att hyra filmer och äta godis.Mysigt! Men vi kommer nog att hitta på massor med , vi kommer gå runt i S TORA skänninge som Alva tycker .Hehe.

Men på måndag så åker vi med pappa till Linköping och går på stan och badar! Hoppas att man hittar något?
Det kommer nog också bli mysigt , eller vad då nog ,det KOMMER att bli mysigt!Klart ?
Men det får vi ju hoppas på ialla fall.
Just nu sitter jag här och lyssnar på en av min favorti låt. Just the way you are - Bruno Mars.
Men nu ska jag gå och kolla på fotboll .
Fotboll är livet!! Dahh ?
Hahah nej men det är sant , skulle aldrig att kunna gå och säga till Stefan
-Jag slutar på fotbollen .
Skulle aldrig , aldrig i hela mitt liv ens kunna tänka tanken att göra det!
/ agnes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0