Helgen och allt

Hej hej !
Nyss mådde jag piss, men nu är det bättre.

Skolan idag har varit chill.Började kl.o8.3o, men jag hade ingte att göra så jag gick till skolan innan men jag hann inte jobba något för att vi skulle precis gå till rådhuset, på kompisstödjareutbildning.Vi gjorde ett par lekar till klockan var 1o ungefär tror jag.Då gick vi och fikade på bok cafét,bulle,kaka och saft bjöd dom små tanterna på.Jätte söta!
Efter det så pratade eller vi lekte en lek som hette 4hörn , och då fick man säga / gå till ett hörn och diskuera.Lite svårt att fatta kanske. Vi gjorde lite till och sen ungefär kvarttio i 12 så gick och vissa cyklade vi tillbaka till skolan och åt.
Ja åt med Felicia och Frida  ( Maoud eller hur hon stavar) då pratade vi om vi skulle sluta tidigare , eller Maoud och lärarna från kamratstödjargruppen pratade om det men vi satt där, och då bestämmde dom att vi fick sluta när vi hade ätit.
Det kallar jag en lyxig dag.(Hehe)

Så vi slutade asså 12 ungefär.
Efter skolan följde jag med Felicia hem.
Nyss har jag målat naglarna och blev ganska nöjd.Rosa med vita prickar.


Imorgon åker jag med FELICIA DEN BÄSTA till skolan, och jag älskar henne.





Helgen:

Lördag: Mamma mia med mormor,mamma och pappa, skit skoj kommer det bli.

Söndag:ULLARED med Alice,mamma och Cilla , det kommer bli chill!



Godnatt!


Kram


/ peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0