Längesen sen sist >.<

Hej hej !
Idag så började vi med bild.Det var as kul.Förra gången så målade vi ett ansikte tillsammans, eller en var men tillsammans samtidigt som Johan, så idag tog Johan bara en snabb genomgång och sen fick vi måla ett till ansikte eller fortsätta på den första och sen i slutet av lektionen så skulle vi lämna in en av dom till Johan, jag vet inte vad han skulle göra med dom.Jag lämnade in den som jag gjorde sist.
Efter det så hade vi rast då,men om man tänker lektioner, så hade vi franska.Jag tycker verkligen inte om det, franska alltså det är så himla tråkigt och så är det skit svårt.
Men efter det svenska.Det var chill som ko-skit! Gjorde inget bara pratade om döden.
Senare blev det lunch.Ganska god mat , potatis vecka är det, så det blir potatis hela veckan lång.Textil och så slutade jag dagen mes pest, .
Det är verkligen den chilligaste dagen på hela veckan , förutom onsdagarna då vi slutar 12.5o'.
Just nu så sitter jag med läxorna.Har läxa i alla ämnen/mappar , i 6 st.'Men det ska nog gå bra.
Snart ska jag äta och se ännu mera läxaaaaaaaa!

Jippie , nej inte alls!

/ love out and in !


Agnes Felicia Alva Amanda Bergling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0