Alva<3Agnes

Hallå gott folk!
I helgen åkte jag till min efter längtade Alva.Jag kom dit , var där i en halvtimme, sen åkte vi till Ryd tror jag att det va.Alva spelade innebandy match.Dom vann med 9-4 tror jag att det va.Efter det åkte vi till mig.
Vi gick runt i Skänninge.Det är skit stort enligt Alva.Vi har filmuthyrningsaffär,biograf,affärer,bad m.m'.Hehe Alva tjatade om att vi skulle ringa några så jag ringde till Gustaf men inget svar.Så vi gick till dom,kl var då ungefär 1o.
Så sa dom att han var i Vadstena så vi var med Martin istället typ i en 3o minuter.
Men nästa dag gick jag och Alva ut och tog lite bilder.
Så här kommer dom.
Alva<3Agnes
Love is in the air!<3
Sötan på bild
agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0