Linser

Hej hej !
Idag har dagen varit kort.Hade först matte, sen idrott.Efter det var det svenska och sen lunch.Sist hade vi franska.
Me not like !
Efter skolan åkte jag hem och tittade på tv.Ungefär kl 2o i 2 åkte jag och mamma till Mjölby och skulle hämta mina linser.Först fick jag sätta mig i en stol så att ha  kunde sätta i linserna.Sen fick jag kolla lite om jag såg vissa saker.
Efter det gick jag in i ett rum och satte mig på en stol.Då tog han , gubben som hjälpte mig, fram massor med saker.
Då visade han mig massor med saker, hur man tog ut och satte i linserna, hur man ska göra rent dom och lite till.
Men jag fick lite saker med mig hem.Hehe jag fick 2 st speglar. men jag tror att det kommer lite bilder på det sen för jag är ensam hemma ikväll för att alla i familjen är på föräldramöte, så jag kommer nog inte ha så mycket att göra så jag kommer nog att ta kort på det.Om jag kommer ihåg.
Men jag tycker ialla fall att det är ganska bra med linser , för att man ser dom ju inte som man gör med glasögon.Men visst kan det vara gulligt med glasögon,
på vissa.

Men nu ska jag ha lite mer tråkigt , men om Amanda kommer så kommer jag nog att ha kul.

Bilder kommer senare..

/ peace in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0