Helgen + komentar ! :)

Hej!


Helgen har varit toppen! I fredags vid ungefär vid halv 6 åkte jag till Alice.Först åt vi och pratade.Sen övade vi på en dans som jag,Alice,Amy och Amanda ska uppträda med på våran julfest,fast det var bara jag,Alice och Amy som sov hos Alice för att Amanda kunde inte.
Sen på kvällen så tittade vi på film , Guds tre flickor.As bra och den kvällen blev det ju mycket skratt kan man ju säga.


Nästa dag så vaknade jag av att Alice var vaken, eller det vaknade jag nog inte av?..
Vi vaknade ungefär halv 9, och då gick vi och åt frukost.Sen satte vi på Guds tre flickor igen , för vi hann inte se klart den.Ungefär vid 1o åkte Amt till Linköping , och då blev det bara jag och Alice kvar.Så såg vi klart filmen och sen åt vi lunch.Sen efter det hade vi inget att göra så vi åkte till Mjölby och badade.Vi simmade 1 kilometer, stolt!
Men sen åkte vi hem och övade lite till.Vid ungefär 6 gick jag,Alice,Cilla och Steve ner till oss och så åt dom här.
På kvällen såg jag och Alice På Juno och åt popcorn. Mysigt!



Postat av: Fredrika
du äger! snygg hatt kram.

Sv: Hehe tack, kul att ni hittade bloggen! :)
Saknar er allihopa! Hälsa alla !
kram



Love u Alva






/ Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0