Kalas och bad!

Hej !
Idag har det inte hänt så mycket.I morse skulle jag följa med mamma och pappa till Vadstena , och kolla i någon affär.Men då innan jag skulle åka så ringde Alice och undra om jag ville följa med till Lundby och bada . Visst?
Skit kul var det.Jag följde med henne dit och badade där tills klockan var 1 då gick vi upp för jag var tvungen att vara hemma vid halv två , för jag skulle på kalas och det började kl 2.
När jag kom till kalaset med familjen så åt vi och sen spelade jag,Wilmer och Adam wiie ,eller hur det stavas..
Men efter det så fikade vi.Sen snackade vi lite och sen skulle alla typ hem.Men jag,Adam,Sanna och Matilda gick ut och körde pricken. Men sen kollade vi på Wilmers moppe och sen åkte alla hem utom min familj.Vi stannade kanske en halv timme timme till?
Sen kom jag hem vid ungefär halv 7 och då spelade jag,mamma och pappa alfapet.Mamma vann ! Grattis mumma !
Sen fixade jag naglarna och sen satte jag mig här.Så det var min dag!
Kram

/ Peace in


Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas wii, så du vet <3

2010-11-02 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0