Helgen

Hej hej !
Stockholm vare i helgen.Skit mysigt som alltid.Plockade lite svamp,grillade korv,shoppade och myste.. Vi,eller snarare föräldrarna hittade massor av svamp. Fick med oss en del hem tror jag. Jag kommer att sakna alla söta ungar men vi ska komme dit igen innan jul och julhandla, eller julönska rättare sagt kanske..
Men ialla fall fråna shoppingen fick jag hem en ring Lindex 39.5o och en tröja HM 179kr. Blev riktigt nöjd faktiskt. Kommer bilder senare, samt bilder på när jag och Mikaela var i fredags innan jag åkte.
Är trött nu på all SO som jag måste läsa , vi har prov på onsdag, skit tråkigt.Handlar om kommuner och tex lite vad dom måste,bör och som är frivilligt att sköta. Varför måste man kunna det?


Visst jah , imorgon ska vi ,laget, möta P-98 så kom och kolla vettjah

kl: 17.3o  eller  18.oo


Men nu ska jag kolla på Ensam mamma söker , ett av världens bästa program på TV3 om ni frågar mig.


Kram


/ peace in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0