bajs ? (a'

Hej hej !
Har nyss varit på match mot P98.Vi vann!Först gjorde vi ett mål och sen dom ett ,men tiden var ute men dommaren blåste inte, så vi vann men ändå inte.Hehe..Men nu pratar vi om något annat tycker jag.
Imorgon.
I skolan har jag inte en aning om vad vi ska ha, jag tror att det är då vi har en timmes lunch/rast. Efter skolan så ska jag till Synsam, tror att det heter så, ska kolla mina ögon.Hehe , svårt att lista ut va? Men ialla fall efter det så ska jag snabbt till målarkursen som också är i Mjölby. As kul att gå på den.Imorgon ska vi ha med oss en bild på något, viket motiv som man själv vill, jag har valt en blomma med en fjäril på.Hehe kanske inte så intressant.
Men nu ska jag göra mig i ordning och sen sova!
Imorgon kommer bilderna på Mikaela och mig och samt bilderna på inköpet från Stockholm!
Kram !


/ peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0