.....................................................................

Godmorgon!
Hur mår ni? Själv mår jag toppen.Dagen igår var as rolig.Såg skräckfilm/komedi. Skitläskigt ju.(det var bara jag som satt och skrek och lite Gustaf) Senare åkte jag hem och Felicia åkte till sparris.

Lyckad kväll om ni frågar mig.

Idag ska jag på Mamma Mia.Kommer bli as kul.Efter eller lite senare på kvällen ska vi äta hon mormor och morfar.
Ikväll kommer jag nog vara med Amanda och Felicia, men inte så sent , ska ju upp tidigt i morgon.
För..........
Jag,Agnes Bergling ska till ULLARED med Alice,mamma och Cilla.
Jag vill ha :
En platttång
Kläder
Nagellack
Hårspännen
Ramar
Men man kommer ju hitta mera och kanske inte hittar allt det här.Men ,man får väl hoppas.
Har nyss gått ut och tagit bilder så nu kommer dom.
Kram


/ you're my sweet...heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0