Ångest !

Hej hej !
Nu har jag inte lite smått panik utan mycket panik!  Jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag ska välja mellan två tröjor och jag vet inte vilken jag ska välja! Antingen det bruna,eller den vitgrön randiga eller en linne med en tröja över. Vet inte vad jag ska ha på mig.Men i alla fall, Alice kommer hem till mig tidigare ,runt halv , så ska vi göra oss i ordning.Ska platta hennes (och mitt) hår och sen åker eller går till skolan vet inte vad vi gör men det blir nog att cykla.Vi ska inte ta skolfotot kl halv 9 , det blev flyttat till 11 eller något för att niorna int kunde ta då. Men tur att vi inte tog efter maten som 6ef (vad jag vet) gör , för man kanske råkar spilla på sig .Hehe jag får se vad jag tar på mig.Jag tror att jag tar på mig den vitgrön randiga tröja om inte den är i tvätten, om den är det så kommer jag ta en annan (logist). Men nu ska jag lägga mig .
Kram
/peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0