Bio med dom bästa!

Hej !
Idag blire bio med dom bästa! Ska se på "I rymden finns inga känslor "Den verkar bra , och alla (som jag vet ) som har sett den har sagt att den är as bra !
Synd att Alice inte kunde följa med bara, men annars blir det nog en lyckad kväll.!
Men
Idag i skolan har det inte hänt ett piss.So,No,matte bla bla bla... Skit tråkig dag förutom utevistelsen och musiken.
Ska snart äta och sen åka till Felicia och sen ska vi nog åka och köpa saker till filmen.Men innan det ska Amanda komma hit och så cyklar vi till Felicia!.
Hoppas att det går bra för dig Alma!
Men innan jag slutar !
Bio outfit hehe ,,  :
(MIN DATOR DAMPAR SÅ JAG KAN INTE FÅ FRAM BILDER)
/ Agnes! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sööti (L)

2010-09-11 @ 22:28:23
URL: http://amannndakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0