Frågestund avslutas den 20/9 AVSLUTAD!

Hej !
Nu har jag haft en frågestund och jag har fått ganska många frågor.Det ju sista dagen igår , att ställa frågor, så jag tänkte svara på frågorna nu.!




Postat av: amanda tha beezt (L)
Frågor:
haah läser du min blogg ?:D 
Sv: Ja det gör jag ! :)
vf är du så söt ? (L) 
Sv:Nej , jag är inte söt ! Men fråga mina föräldrar! :P
hur många läsare har du i statistiken?
Sv:Unika är det 17 st och sidvisningar 61.
va är din favorit affär ? :) 
Sv:Min favorit affär är BIKBOK
är du kär i någon ?<3
Sv: Nej , jag är inte kär i någon.Men vissa är väll lite söt-snygga! :P

kraam ;D<3

Postat av: mikaela
Frågor:
Gillar du mej?
Sv:Ja , som kompis.
Favvo färg ?
Sv: Grön,Vit,Turkost och Gul.
BV ?
Sv: Jag fattar inte frågan , men om du menar vilka mina BV är så är det Amanda och Alva!.

KRAMIS<3

Postat av: Felicia ;D
Frågor:

Är du kär i ngn ?
Sv: Nej , som sagt, finns väll några söt-snygga. :P Heheh
Sminkar du dig, isf med viket smink?
Sv: Nej,jag sminkar mig inte, men om jag ska ha något så ska det vara mascara.
Kan du börja med videoblogg?
Sv: Kanske det.

Kram :)<3
Postat av: Khungehn roz ofc ;)
Frågor:

Äe du kär i ngn?
Sv: Nej , jag är inte kär. :)
Din bästa kompis?
Sv:Alva och Amanda
äe du tsm med ngn?
Sv: Nej, det är jag inte :P
Vad vill du bli när du blir stor?
Sv: Jag vill bli BÄST! Heheh
Hur lång äe du?
Sv:Jag är 1,55.5 mätte mig faktisk nyligen.
((:




Postat av: Vilma The Best !♥
Frågor:
vad heter du i andranamn?
Sv: Jag heter Malin.
Vad är din naturliga hårfärg ?
Sv: Jag har äldrig färgat/slingat mitt hår så den jag har nu ljusbrund blont ;)
Adidas elr Converse märket vilket är bäst?
Sv: Converse :P<3


hehe;)<3





Postat av: lisa ;)<3
Frågor:
sötnos !

Villken är din favvo färg ?
Sv:Vit,Gult,Turkost och grönt
villket r ditt favorit ämne ?
Sv:Bild,Slöjdoch pest! :)
Kebab elr Tackos ?
Sv: Tacos :P
kram <3
Postat av: Molly
Frågor:
Har du några favoritfärger?
Sv.Ja, gul,vit,turkost och grönt.
Har du något drömresemål?
Sv:Nej, det har jag inte.
Tycker du om makrill?
Sv:Nej , det tycker jag inte.
Vart köper du oftast dina kläder?
Sv:GinaTricot,BIKBOK och HM..
Så nu har jag jag svarat på alla frågor, hoppas att ni har fått svaret som ni ville.
Och glöm inte  att rösta på 3 nya saker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0