Kommande dagarna ...

Imorgon blir det en kort dag ! Vi slutar 12.5o! :D
Men nu ska jag skriva vad jag ska göra under veckan !

Onsdag: Klippa mig, gå på bio, eventuellt träna istället för bio ,om ingen kan gå med mig
Torsdag: Träna, och fixa lite saker tills på fredag!
Fredag: Ha myskväll med Alice och Amanda.Se på film, äta tacos och sova över!
Lördag: Åka till Linköping med Alice och kanske Amanda om hon kan! :)
Söndag: Träningsdag med Bornet och träffa min älsk AlvaPersson  :D<33

Ja det är vad jag ska göra dom kommande dagarna så om jag inte uppdaterar så vet ni ju varför.Men jag kommer såklart att uppdatera efter Linköping med Alice och kanske Amanda! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig !<33333

2010-09-08 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0