Nu på morgonen....


....har jag inte gjort ett piss.Har tråkat och gjort en ny header. Tröttnade på den gamla men den här kommer nog bara bli tillfällig tills jag har fått till en bra.Jag måste ju ha med min kompisar , om dom vill annars kör vi på den gamla eller den här .
Mamma och jag ska in till Linköping idag och kolla på skor , tror jag !.
Jag vill också kolla på en jacka .Men vi får se vad som händer.
Jag har gjort en bild på mig och Alice när vi skulle på disco en gång i tiden .Vi åt tacos innan,hehe.Vi var ganska söta då tycker jag ! ♥Men det är vi ju nu med hahah !!
Sötnosan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar diig (L) gullig bild på mi (L)

2010-09-07 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0