Skolan !

Hej !
Nu ska jag till skolan snart. Ska fixa mig lite innan och sen ska Alice och Amy komma ner till mig och sen ska vi gåcykla som Alice sa.Men idag ,efter skolan ska jag på målarkurs och sen efter det så ska jag och mamma åka till Lkpg , tror att det var idag. Egentligen har jag inte lust alls att gå till skolan.Men man måste ju. Efter en lång helg kan det vara kul att träffa fölk. Men nu måste jag sluta , för jag måste göra iordning mig.
Hoppas att ni får en bra dag i alla fall !



Glöm inte att komentera/rösta på 3 nya saker.




Kommentarer
Postat av: Anna

Har du lust att hjälpa mig med att välja bloggnamn ? Kika in på min blogg då och rösta! Tack på förhand! :D

2010-09-21 @ 17:39:17
URL: http://kiiwii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0