Skolfoto?'

Hej !
Just nu kollar jag lite på vad jag ska ha på mig på skolfotot i morgon! Har lite smått panik. Jag tror att jag vet vad jag ska ha på mig. Blir nog ett linne med en tröja över.Jag tror det eller så blir det en skjorta.Har inte bestämt mig än.
Hoppas att man blir bra ?
Nyss kom jag hem från Mjölby. Har varit hos tandläkaren,Synsam och gått på kvarnen. Hittade inget på kvarnen men på Synsam fick jag en tid.Jag ska kolla mina ögon på nästa tisdag.Hoppas på det bästa. Hos tandläkaren så sa dom att jag hade jätte fina tänder! Glad! Snart klockan halv 5 tror jag att det var, så ska jag ha kvartssamtal.Skönt att ha det klart. Det blir lite knort om tid för jag ska på träning kl halv 6. Så måste cykla till träningen direkt efter.
Kommer nog bild på vad jag ska ha på mig på skolfotot.
Men nu ska jag göra läxan.Usch, har ingen lust med det! Men måste ju sköta skolan.
Kram
/ peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0