bajs

Hej !
som ni kanske har sett så har jag gjort en ny header , men den är bara tillfällig.Ska nog göra en idag innan matchen om jag hinner och om jag och Amanda inte skulle va. Men i alla fall idag har jag match borta, mot vilka kommer jag inte ihåg.Men men , hoppas att vi vinner.Samling kvart över 3,och innan det ska jag haft gjort läxan.
Ikväll så börjar ENSAM MAMMA SÖKER!!! Det ska jag kolla på så det blir nog inte att va med någon i kväll , får se.
Snart ska jag äta men innan det så ska jag försöka at göra en skaplig header men om den inte blir bra,så får jag ha kvar den här.

Kommentarer
Postat av: lisa :D

heej ! frågestund på bloggen , va med !? :D<3

www.lisaellafilippa.blogg.se

2010-09-13 @ 16:21:22
URL: http://lisaellafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0