Linköping men tjejorna

Hej !
Igår var jag med Amanda och Alice i Lkpg! Hittade lite saker. Kommer bilder på vad jag köpte snart!
Men

Först lite bilder på när vi b.la skulle sova !
Amanda sms:ar
Alice försöker att vara snygg inför kameran! Huhu
Senare vid ungefär 8 kom Felicia och Gustaf då sminkade vi Gustaf
men jag lägger inte ut någon bild på det ! ;D
Alice med hennes konster
Alice jag och Amanda!
Jag "sover" huhu
Amanda och Alice myser!<3
Amanda sms:ar igen tror jag ! <3
Det var bilderna när vi b.la skulle sova!
Men nu kommer bilderna när vi b.la var på väg till Linköping !<3
Alice på tågstationen
Amanda på tågstationen
Jag på tågstationen
Jag och Alice<3 :)
Alice :D
Huhu tog kort i smyg när dom inte var med på det
Alices tunga, ganska snygg bild tycker jag!
Jag ,Amanda och Alice när dom är med på det  !<3
Amanda på Donken!
Alice på Donken! Hon var hungrig
Min mat :) Fotograf Jag !
Amandas mat! fotograf Amanda
Hittade ett par snygga shorts  men det är ju inte sommar längre! ;'(
Byxorna<3
Amanda tog kort på sig själv , hon köpte den tröjan!
Hon smyg fottar på mig och Alice!
Sen skulle hon ta en bild på alla oss tre , men det blev bara på mig huhu ! :)
Det var gansak många bilder som vi tog! Men det finns ju mera men orkar inte lägga upp dom!

Kommentarer
Postat av: bessie

du har en design så det inte går :(

måste isf byta design ? :P

2010-09-12 @ 11:44:01
URL: http://bezziie.blogg.se/
Postat av: mikaela

Så söta ! :) <3

2010-09-12 @ 18:06:54
URL: http://miikkaaeellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0