h e l v e t e !

h e l v e t e !
Jag är knäpp , och det märks att jag är sjuk, för att jag fick för mig att det var träning halv 7.Men det var det ju inte såklart.Jag frågade Felicia om hon skulle på träningen och när den började , och såklart så hade den redan börjat. Och jag som hade sett framemot att träna med dom.Men men sånt är livet, men kan inte alltid få som man vill och jag var ju också förskyld så det var väll ganska bra att jag inte tränade,även fast jag jätte gärna ville.Så jag får väll vara med på tisdag, om jag hinner, och på nästa torsdag.
Nu har jag inte gjort så mycket, tagit lite bilder på morgondagens outfit, för jag tror inte att jag kommer att vilja göra det i morgon , eftersom att det är fredag.Och för att i morgon ska vi ha skoljoggen , så jag kommer nog att vara ganska trött efter en lång vecka.Men nu på kvällen kommer lite bilder som jag tog förut, och så kommer bilden på morgondagens outfit.
Morgondagens outfit.
Lite dålig bild men what ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0