Jag är snabbast!

Hej !
Idag sprang hela skolan i idrottsparken, 2 varv.Alla sexor fick börja först sen vidare och vidare. Och jag kom faktiskt först,först i våran klass! Jag är stolt! Haha , och jag är den snabbaste tjejen av alla tjejer i sexan.
Men i alla fall snart ska jag och mamma åka till IKANO och köpa skor till mig, och så vill jag kolla på en skjorta på BIKBOK . Men vi åker snart tror jag och så kommer jag hem ikväll.Finns alltid på mobilen. Men ikväll ska jag,Amanda,Gustaf och Martin kanske se på idol.Det kommer bli kul tror jag.
En bild som ja tog nyss Haha jag skulle ta en bild på när min toffs syntes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju inte den som är snabbast ...

det är ju kondition

2010-09-18 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0