SHOPPING!' (a'<3

Hej hopp !
Gör alla ? Själv har jag nyss kommit hem från svampplockning med mumma och puppa.Hittade mycket svamp.Det var kul, ialla fall när man hittade svamp.
Men igår var jag och mamma i Linköping, och det kanske blir så att jag åker dit på studiedagen igen (på måndag) om någon kan och vill följa med , men ialla fall då hittade jag ett par "muffiga" vantar,en rosa-svart skjorta,ett bälte  och ett par snygga skor.Jag skulle köpt en höstjacka men jag hittade inte någon.Men men jag hade ialla fall kul.
Bilder på det jag köpte igår.
Skjortan <3 älskar´n
Skorna , kommer en bättre bild på bara skorna.
Mitt skärp.
Mina favorit vantar ! :)
Och sen en bild när jag har på mig mina skor! (a'<3
<3
l♥ve

Kommentarer
Postat av: e m m m m m m a

snyggt hörrö! :D

& skorna var riktigtriktigt coola :)



Svar: hhm, jag kan försöka förklara lite snabbt. (A)

Jag gör det i photoshop, först gör jag en markering runt det jag vill klippa ut. Sen kopierar jag det, och klistrar in i den nya bilden. Ungefär så går det till..

KRAAAM! :D

2010-09-19 @ 12:43:07
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0