Ido!

Hej hej !
Har just kommit hem från en lång dag i skolan och fotbollen.




Skolan: En lugn dag med många roliga lektioner. Lite korta lektioner bara,men i morgon blir det längre raster än lektioner.Har inte något egentligen att berätta om skolan.Som sagt roliga lektioner men korta raster.Juste! På onsdag tor jag att dett var så är det våran sista tyskalektion med Sol-britt ! Kommer sakna tyskan..

Fotbollen: En rolig men ganska oseriös träning.Men väldigt,väldigt rolig! Älskar att töja ut mig och bli trött! Vi körde
tvåmål,nickgrej och 3-prick.As kul om ni frågar mig men lite oseriös bara.
Just nu sitter jag och kollar på idol.Skit kul ju! Anders Bagge kan inte svenska! Heheh , as kul ialla fall.
Men nu ska jag kolla på resten för det är bara 6 kvar? Tror det.
Kram
/ peace out !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0