Tisdag ! - ska träna

Hej !
Kom nyss hem från skolan.Vi ska snart äta och byta om. Jag skippar målningen idag för att jag vill träna inför cupen i helgen.Jag skulle vilja gå på målningen för det är så himla kul! Vi skulle egentligen ta med oss ett glas.Jag vet inte vad vi skulle göra med det , men jag tror att vi skulle måla på det.Så det var tråkigt att jag missade det, men vi brukar få göra samma sak som vi gjorde förra veckan , om man vill.Så jag hoppas att jag får göra det nästa gång istället.
Skolan idag har varit ganska okej.Jag har varit med Amanda och några mera.Vi gick mest runt och pratade.
Men idag var maten ganska god i alla fall.
Men nu ska vi äta och byta om !
Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0